6 Temmuz 2014 Pazar

Merhaba


Ben Bir Yudum Hayal’in yeni yazarı Seda. Kendimi tanıtıyım. 14 yaşındayım ve Trabzonluyum. İstanbul’da yaşıyorum. Temel olarak hayatta yapmayı en sevdiğim şeyler kitap okumak (ki şunu söylemek istiyorum ki çoğu kitap kurdu kitabın yanında kahve içmeye bayılır ama ben kahveyi sevmem ve kitap okurken bir şey yeyip içemiyorum, beceriksizlikten olsa gerek) ve müzik dinlemek. Müzik olarak T-rap ve K-pop dinlemeyi çok seviyorum. Aynı zamanda resim çizmek çok ayrı bir tutkum, hatta çoğu arkadaşımın hayranlıkla baktığı resim defterimi sizinle paylaşacağım. Okul hayatım ise liseye başlayacağım. Blogda ise hobilerimle ilgili şeyler paylaşacağıma emin olabilirsiniz. Kitap yorumları, filmler, müzikler, güzel manzara resimleri vb. aynı zamanda şunu bilin ki espri yeteneği olan biriyim (ne de alçak gönüllüyüm öylee :D ) bu yüzden şimdiden keyifli yazılara hazır olun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder